Do salonu samochodowego wszedł ubogo ubrany farmer. Pracownica postanowiła być uprzejma
Pewnego upalnego letniego dnia starszy farmer wszedł do salonu samochodowego. Jego pracownicy nie zwrócili na mężczyznę żadnej uwagi. Tylko jedna uprzejma dziewczyna podeszła do niego, przywitała się i zapytała, czym może być pomocna. Farmer odpowiedział, że wszedł trochę się ochłodzić, ponieważ na zewnątrz było bardzo gorąco.
Administrator od razu zaproponowała mężczyźnie szklankę zimnej wody i usiąść na kanapie. Z wdzięcznością przyjął zimny napój, ale co do kanapy się sprzeciwił, mówiąc, że jego ubranie nie jest zbyt czyste i że zabrudzi drogie meble. Na co pracownica salonu powiedziała, że kanapa jest kupiona dla wszystkich gości, więc można śmiało na niej usiąść.
Po wypiciu wody i chwili odpoczynku starszy mężczyzna poszedł obejrzeć ciężarówki. Pracownica poszła za nim i zaczęła opowiadać farmerowi o wystawionych maszynach. Ale ten oznajmił, że nie zamierza nic kupować, ponieważ w tym momencie nie dysponuje potrzebną sumą.
Ale te słowa nie zbiły z tropu upartej dziewczyny. Zaznaczyła, że to nie ma znaczenia, nawet jeśli teraz mężczyzna nie chce nic kupować, całkiem możliwe, że w przyszłości będzie potrzebował pojazdu. I kontynuowała swoją opowieść o zaletach ciężarówki.
Po wysłuchaniu informacji starszy farmer poinformował pracownicę salonu, że jest gotów kupić osiem ciężarówek. Była niewymownie zaskoczona i postanowiła wezwać menedżera, aby osobiście obsłużył klienta, dając mu w razie potrzeby dodatkowe informacje o produkcie.
Ale mężczyzna odmówił tej opcji, ponieważ sam jest farmerem i zna się na ciężarówkach lepiej niż nawet menedżerowie. I dlatego kupno wysokiej jakości transportu nie sprawia mu trudności.
Jednocześnie martwi go obsługa samochodów po zakupie. Dlatego udając się do salonu, aby sprawdzić jego wiarygodność, stosuje podobne sztuczki, udając nieudanego klienta. Nauczył go tego jedyny syn, z którym wspólnie pracują.
Farmer wyznał, że ostatnio odwiedził kilka sklepów, ubrany w stary strój, aby sprzedawcy pomyśleli, że nie ma pieniędzy. I tylko w tej firmie znalazł zrozumienie i uprzejme traktowanie. I z tego powodu zdecydował się na nią. Mężczyzna uważa, że do wysokiej jakości towarów powinna dołączać również wysokiej jakości obsługa.
